Jak neprodat svou duši?

 
 

Dneska trochu na jiné téma, a to, online markerting.

Možná jste se ještě nebyla podívat co je nového na mých stránkách a tak mě napadlo se s vámi podělit o tom, co mě k tomu vedlo, celý ten proces a výzkum, který tomu předcházel.

Nově mám v menu eshop a v něm najdete moje služby, dárkové poukázky, ebook a prozatím jeden kurz.

Vím, jak je to těžké najít si čas a zajít si na konzultaci, obzvláť pokud nejsem schopna nabídnout více flexibilní pracovní dobu.

Ani v brzké době neuvažuji o změně pracovní doby, protože děti mám na prvním stupni a tedy jinak to udělat nelze.

Rozhodla jsem se to vyřešit tím, že budu nabízet kurzy a brzy i celou konzultaci “Stylu na míru” online, tak abych se adaptovala na 21 století.

Před samotným rozhodnutím jsem si udělala menší výzkum jak to celé funguje a co vše je třeba. A došla jsem k názoru, že to budu dělat jinak.

Myslím si, že nejsem jediná, která má pocit, že jsme zahlceni informacemi, které na nás křičí z monitorů.

Hledáte recept na webu, a hned na vás vyskočí otravné okénko abyste se zaregistrovala a dostala něco zdarma.

Pokud se necháte zlákat, následně jste bombardována emaily, které na vás tlačí něco si koupit s časově omezenou slevou. A někdy i máte pocit, že cítíte v emailu rozhořčení prodejce, že jste si doposud nic nekoupila.

Pokud se odhodláte produkt si prohlédnout, tak se ocitnete na prodejní stránce, která vám opět vyčíslí všechny výhody, které získáte, když koupíte.

Většinou je to čtení na několik minut než se vůbec dostanete ke konci. Stránka je kontrastně proužkovaná, aby nehrozilo, že při čtení usnete, a všechno je pěkně odfajfkováno. Na konci ještě máte náhled jak kurz vypadá na mobilu, monitoru a tabletu.

Nestačím žasnout nad tím množstvím práce a času stráveným na tak přesvědčivém prodejním textu!

Než jsem se pustila do kopírování stejného formátu tak jsem se sama sebe zeptala “a nač to všechno vůbec dělat?”

Neviděl to snad každý už nejméně 100x? Kdo má čas číst všechny ty výhody a pozitiva? Nejsme tím už všichni přesyceni?

Přiznejte se kdo si naposledy stáhl ebook zdarma? Pokud ano, aplikovala jste dané rady?

Celý ten cirkus mi připadá poněkud rozpačitý.

Ano, všichni chceme prodávat, ale věřím, že to lze i jinak, jednodušeji.

A proto vás nebudu zatěžovat dlouhými reklamními texty, popiskamy a výčtem výhod u svých produktů. Nemám v plánu nikoho dlouze přesvědčovat.

A to je taky jeden z důvodu proč neposílám za registraci ebook zdarma.

Přeji si, aby ženy viděly dostatečnou hodnotu v mých článcích na blogu, aby se na ně opravdu těšily.

Nejde mi o to, vybudovat si rozsáhlou databázi e-mailových kontaktů, jenom proto, aby se vzápětí odhlásily, co dostanou ebook zdarma.

Ne nadarmo se říká, že “kvalitní věci mají svou cenu.” A proto lidi přistupují k věcem zdarma s nulovým očekáváním.

Tuší, že v nich není žádná hodnota. Nebudou si vážit rad a doporučení, protože informace je nic nestály.

Místo toho nabízím 20% slevu na mé služby při registraci.

Takto vím, že ti, co se zaregistrují, mají zájem slevu někdy v budoucnosti uplatnit nebo alepoň se potěší novým článkem na blogu.